مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:312023-10-06پزشكي

ماجرای جراحت یک پرستار در تالش توسط یک مراجعه کننده!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، در پی درگیری منجر به جرح با یکی از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حویق شهرستان تالش، عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گیلان ضمن محکوم کردن این اتفاق دردناک با صدور اطلاعیه ای واکنش نشان داد.

سعید رستمی مدیر مرکز بهداشت تالش در گفت وگو با خبرنگار فارس در تالش درباره جزییات این حادثه اینگونه گفت که روز پنجشنبه یک مراجعه کننده برای دریافت خدامت دندان پزشکی برای فرزندش به بیمارستان حویق تالش مراجعه میکند که پزشک درمانگاه به اوم ی گوید به علت عفونت نباید دندان نوجوان کشیده شود که این مخالفت با واکنش و اصرار پدر نوجوان مواجه می شود.

 مدیر مرکز بهداشت تالش همچنین گفت که در پی مخالفت پزشک و ارجاع وی و خوردن داروهای ضدعفونت پیش از کشیدن دندان و متعاقب آن مراجعه برای گرفتن عکس از دندان، این مراجعه کننده با حضور در پذیرش با زدن مشت به روی پیشخوان، شیشه شکسته شده و به تکه شیشه به صورت پرستار حاضر در پذیرش برخورد و منجر به جراحت از ناجیه صورت برای وی می شود.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی بروز این اتفاق با صدور اطلاعیه ای واکنش نشان داد و ضمن محکومیت این اتفاق گفت که تصاویر این حادثه تلخ و غم انگیز آنقدر دردناک است که حتی تاب و توان مشاهده و بازنشر آن نیز وجود ندارد؛ به گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جراحت یک پرستار در تالش توسط یک مراجعه کننده!

ماجرای جراحت یک پرستار در تالش توسط یک مراجعه کننده!