مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-05اجتماعي

ثبت جهانی «هگمتانه» در سال آینده انجام می شود


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان از ثبت جهانی «هگمتانه و مرکز تاریخی همدان» در سال آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان از ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان در سال آینده خبر داد.

محسن معصوم علیزاده پنجشنبه 13 مهر در حاشیه جشنواره آلو روستای ملحمدره شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با برنامه ای که امسال در رابطه با معرفی و ارسال پرونده ثبت جهانی هگمتانه به یونسکو انجام شد، ثبت جهانی این مرکز فرهنگی و تاریخی همدان در سال آینده انجام می شود و مقصد خوبی برای گردشگری جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هفته گردشگری شاهد جشنواره های مختلفی در رابطه با جشن شکرگزاری برداشت محصولات کشاورزی بودیم، افزود: در برنامه داریم که در طول سال جشنواره های مختلفی را در سطح استان برگزار کنیم و جشنواره ها صرفا جشنواره های برداشت محصولات کشاورزی نیست.

معصوم علیزاده خاطرنشان کرد: تلاش ما معرفی داشته های هر شهرستان با برگزاری جشنواره ها و تزریق شور و نشاط بین مردم و جذب گردشگران و تحول اقتصادی در هر منطقه است.

وی با بیان اینکه کاروانسراهای ایران، بیست و هفتمین اثر تاریخی و طبیعی ایران بود که چندی پیش در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیدند و دو کاروانسرای فرسفج و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی «هگمتانه» در سال آینده انجام می شود

ثبت جهانی «هگمتانه» در سال آینده انجام می شود