مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-30سياسي

رویکرد انتخاباتی اصلاح طلبان چیست؟


یازدهم اسفند روزی است که نمایندگان دو جریان اصلی کشور را به تکاپو می اندازد تا برای دوازدهمین بار جهت تسخیر صندلی های بهارستان با هم رقابت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز پنج ماه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس باقی مانده است و از همین روزهاست که دو جریان اصلی کشور باید خود را برای این کارزار آماده کنند، برنامه های خود را ارائه دهند و مردم را به روی آوری به جریان متبوع خود تشویق کنند.

جریان اصولگرا که مانند ادوار گذشته با تمام قوا برای حضور در میدان رقابت آماده شده و مردم را نیز به حضور در انتخابات تشویق خواهد کرد، اما جریان مقابل چطور؟ آیا اصلاح طلبان ر انتخابات شرکت خواهند کرد یا مدعی کنار کشیدن از انتخابات خواهند شد؟ موضوعی که برای پاسخ به آن به شخصیت های این جریان رجوع کردیم.

از ترس مرگ خودکشی نخواهیم کرد علی صوفی وزیر دولت اصلاحات و دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در این باره گفته است: اینکه گفته می شود اصلاح طلبان می خواهند انتخابات را تحریم کنند اصلا به اصلاح طلبان نمی چسبد، چرا که آن ها راهی جز انتخابات برای حق حاکمیت مردم بر سرنوشت شان نمی بینند.

اصلاح طلبان اکنون به دو قسمت تقسیم شدند؛ یک قسمتی که اکثریت هستند یعنی 25 حزب و در بیانیه ای اعلام کردند که هیچ توصیه ای برای حضور یا عدم حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد انتخاباتی اصلاح طلبان چیست؟

رویکرد انتخاباتی اصلاح طلبان چیست؟