مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-21فرهنگي

افخمی: بی سوادها درباره خنده من حرف مفت می زنند!


بهروز افخمی می گوید این ها که در فضای مجازی به او می تازند یا مسخره اش می کنند بخشی خودخواسته از سیاستگذاری اش هستند برای افتادن نامش سر زبان ها و برندینگ تبلیغاتی برای پروژه های جدیدش! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  انتشار یک ویدیو از خنده بهروز افخمی حوالی منزل مرحوم داریوش مهرجویی در روز بازسازی صحنه قتل، در حال گفتگو با خبرنگاران موج جدیدی از انتقادات افکار عمومی را از مجری پیشین برنامه هفت، کارگردان فیلم های عروس، تختی، شوکران و سنپطرزبورگ به همراه داشته.

او که همراه با همسرش مرجان شیرمحمدی به کرج رفته بود تا به گفته خودش تصاویری بگیرد از حوالی محل وقوع قتل برای ساخت یک مستند یا فیلم داستانی جنایی درباره قتل.

او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این حواشی و سینمای مهرجویی سخن گفته.

به مخملباف تاخته، از آوینی دفاع کرده و گفته این ها که به او می تازند همه آدمهایش هستند برای برجسته کردن نامش! از دعوا با مخملباف بر سر لیلا گفته و بر چیده شدن جایزه کانون کارگردانان.

ادعا هایی که خود شما خوانندگان عزیز باید بخوانید و درباره شان قضاوت کنید: الان سئوال جدی بعد از پخش ویدیوی شما در حوالی منزل مرحوم مهرجویی، لبخند های شما در زمان پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افخمی: بی سوادها درباره خنده من حرف مفت می زنند!

افخمی: بی سوادها درباره خنده من حرف مفت می زنند!