مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-14بين الملل

حماس از مواضع پوتین قدردانی کرد


جنبش مقاومت اسلامی حماس از موضع رییس جمهور روسیه در قبال مردم فلسطین، محکومیت محاصره غزه و تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی حماس شب گذشته، جمعه 13 اکتبر در بیانیه ای از موضع ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه در قبال تحولات فلسطین قدردانی کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره ، حماس اعلام کرد: ما از موضع رییس جمهور روسیه درخصوص محکومیت تجاوزات مستمر علیه مردم و محاصره غزه، قطع کمک های امدادی به غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان قدردانی می کنیم.

این جنبش همچنین استقبال خود را از تلاش های خستگی ناپذیر روسیه با هدف توقف تجاوزات وحشیانه و سیستماتیک علیه مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

رییس جمهور روسیه در اظهارات روز گذشته خود در زمینه جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها گفت: عملیات زمینی اسراییل در غزه منجر به تلفات غیرنظامیان خواهد و مهم ترین چیز در حال حاضر توقف خون ریزی است .

پوتین با اشاره به سنگ اندازی های ایالات متحده در مساله بحران فلسطین گفته بود: واشنگتن روند حل و فصل منازعه اسراییل و فلسطین را به انحصار خود درآورده است و حقوق تاریخی مشروع فلسطینیان را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس از مواضع پوتین قدردانی کرد

حماس از مواضع پوتین قدردانی کرد