مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-01بين الملل

کارشناس آمریکایی: اوکراین یا تسلیم می شود یا روسیه نابودش می کند


تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا گفت اوکراین یا باید در نبرد کنونی تسلیم شود یا آنکه روسیه این کشور را نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لاری جانسون کارشناس سیاسی و تحلیلگر سابق در سازمان سیا، هشدار داد اوکراین برای اینکه کشور باقی بماند باید شرط های آتش بسی که روسیه مطرح کرده را بپذیرد.

وی که این سخنان را در جریان یک مصاحبه مطرح می کرد، افزود: اوکراین یا باید تسلیم شود یا آنکه موجودیت خود را از دست خواهد داد و روسیه در این زمینه بسیار جدی است .

جانسون اضافه کرد: کی یف برنامه ریزی کرده تا کنترل مناطقی که از یک سال پیش تحت سیطره روسیه قرار داشته را بدست بگیرد اما مطمئن هستم که این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد .

این تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا افزود: کارشناسان و استراتژیست های نظامی غربی باید از گمراه کردن خود بپرهیزند و واقعیت را همانطور که هست بپذیرند .

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه سال گذشته میلادی، آمریکا و انگلیس با وضع تحریم علیه روسیه و ارسال انواع تسلیحات سبک و سنگین، نقش پررنگی در دامن زدن به جنگ اوکراین داشته اند.

کمک های تسلیحاتی، اطلاعاتی و آموزشی کشورهای غربی به اوکراین در حالی است که وزارت خارجه روسیه هشدار داده این کشورها با آتش بازی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس آمریکایی: اوکراین یا تسلیم می شود یا روسیه نابودش می کند

کارشناس آمریکایی: اوکراین یا تسلیم می شود یا روسیه نابودش می کند