مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:002023-09-30سياسي

ضرورت توجه داستان نویسان به فرقه های ضاله/ امیدوارم شهادت پسرم روشن گر باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر «دومین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان» شنبه (هشتم مهرماه 1402) با حضور پدر و مادر شهید حدادیان و مهری غلام پور دبیر این جایزه در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

- در نشست خبری رونمایی از پوستر دومین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان مطرح شد؛ ضرورت توجه داستان نویسان به فرقه های ضاله/ امیدوارم شهادت پسرم روشن گر باشد دبیر دومین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان گفت: هدف ما از انتشار فراخوان جایزه این بود که داستان نویسان را به نوشتن درباره موضوع شهادت این شهید و فرقه های ضاله ترغیب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر دومین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان شنبه (هشتم مهرماه 1402) با حضور پدر و مادر شهید حدادیان و مهری غلام پور دبیر این جایزه در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان؛ نذر فرهنگی است در ابتدای این نشست، مهری غلام پور با بیان اینکه جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان سال 1400 در موضوعات مرتبط با شهادت این شهید پایه گذاری شده است، بیان کرد: هدف ما از انتشار فراخوان جایزه این بود که داستان نویسان را به نوشتن درباره موضوع شهادت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه داستان نویسان به فرقه های ضاله/ امیدوارم شهادت پسرم روشن گر باشد

ضرورت توجه داستان نویسان به فرقه های ضاله/ امیدوارم شهادت پسرم روشن گر باشد