مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-01سياسي

راه اندازی14 کارگاه خیاطی و قالیبافی برای زنان کولبر در کردستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ضمن اشاره به خرید موردی چرخ خیاطی برای بانوان سرپرست خانوار در کردستان، از راه اندازی 14 کارگاه خیاطی و قالیبافی برای زنان کولبر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمد کاروند صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته وحدت و دهه وقف اظهار کرد: در حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی اقدامات گسترده ای توسط اوقاف و امور خیریه استان انجام شده است.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی اوقاف در کردستان خدمات رسانی به مساجد است که در همین راستای تعمیر، بازسازی و مرمت مساجد به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته 32 میلیارد تومان در راستای تعمیر و مرمت مساجد هزینه شد، گفت: 18 میلیارد تومان از این اعتبار دولتی، 14 میلیارد آن نیز از محل موقوفات مساجد تامین شده است.

وی اذعان کرد: احداث مصلای مریوان از دیگر فعالیت های اوقاف در استان است که براساس پیش بینی صورت گرفته 55 میلیارد دیگر برای اتمام آن نیاز است.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به حمایت های صورت گرفته از  هیئات مذهبی در ایام اربعین گفت: 140 هیئت شاخص استان در ایام اربعین مورد حمایت قرار گرفتند.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن و اهدای جوایز، تهیه لوازم التحریر، تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی برای 66 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی14 کارگاه خیاطی و قالیبافی برای زنان کولبر در کردستان

راه اندازی14 کارگاه خیاطی و قالیبافی برای زنان کولبر در کردستان