مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-26اقتصادي

صنعت جدیدی که ChatGPT به راه انداخت


شیدایی حاصل از معرفی ChatGPT به عنوان سرآمد ربات های گفتگوگر و نویسنده وابسته به هوش مصنوعی ممکن است کمی فروکش کرده باشد، اما یک صنعت جدید و جدی در پی آن در حال شکل گیری است.

- شیدایی حاصل از معرفی ChatGPT به عنوان سرآمد ربات های گفتگوگر و نویسنده وابسته به هوش مصنوعی ممکن است کمی فروکش کرده باشد، اما یک صنعت جدید و جدی در پی آن در حال شکل گیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اکونومیست، اولین موج هیجان در مورد هوش مصنوعی مولد شبیه هیچ چیز دیگری نبود که جهان به خودش دیده بود.

ربات ChatGPT ساخته شده توسط شرکت OpenAI با پشتیبانی مایکروسافت که بر پایه مدل های زبان بزرگ است، ظرف دو ماه پس از معرفی و راه اندازی در نوامبر 2022 از 100 میلیون کاربر عبور کرد، جستجوها در اینترنت در مورد کلمه هوش مصنوعی افزایش یافت و تنها در نیمه اول سال جاری بیش از 40 میلیارد دلار سرمایه به شرکت های هوش مصنوعی سرازیر شد.

از آن زمان، شور و شوق آزمایش شخصی ربات های هوش مصنوعی توسط کاربران عادی کمی کاهش یافته و در کل، استفاده از ChatGPT کاهش یافته است و افراد کمتری واژه هوش مصنوعی را در گوگل جستجو می کنند.

تصور می شود سون ماسایوشی، یک سرمایه گذار ژاپنی که به درگیر شدن در بازارهای مه آلود شهره است، علاقه مند به سرمایه گذاری در شرکت OpenAI خالق ربات ChatGPT باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت جدیدی که ChatGPT به راه انداخت

صنعت جدیدی که ChatGPT به راه انداخت