مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-07سياسي

20 هزار دانش آموز در کهگیلویه مشغول به تحصیل هستند


مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با بیان این که بیش از 20 هزار دانش آموز در این این شهرستان مشغول به تحصیل هستند گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در پوشش تحصیلی بی نظیر است اما نیاز است همه دستگا ه ها با آموزش وپرورش مشارکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت، عبدالکریم عبودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع، کارکردها، ظرفیت ها و چالش های آموزش وپرورش اظهار کرد: اگر دنبال ساختن جامعه خوب هستیم باید آموزش وپرورش خوب بسازیم.

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، افزود: متاسفانه در یک بازه زمانی پرورش به حاشیه رفت و آسیب های سنگینی به کشور وارد شد.

وی تبعیض تحصیلی در موسسات غیرانتفاعی و آموزشگا ه ها در دهدشت را عجیب خواند و گفت: آیا باید پول زیاد باشد تا تدریس خوب صورت بگیرد، این مسئله را بررسی کنید که علت آن چیست؟ عبودی عنوان کرد: اگر مدیریت خوب داشته باشیم، می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

فریدون فاطمی زاده نیز در این جلسه اظهار کرد: پوشش تحصیلی دانش آموزان در کهگیلویه صددرصد است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با بیان این که بیش از 20 هزار دانش آموز در این این شهرستان مشغول به تحصیل هستند گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در پوشش تحصیلی بی نظیر است اما نیاز است همه دستگا ه ها با آموزش وپرورش مشارکت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار دانش آموز در کهگیلویه مشغول به تحصیل هستند

20 هزار دانش آموز در کهگیلویه مشغول به تحصیل هستند