مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-15سياسي

تکلیف مجلس به راه آهن برای راه اندازی یا واگذاری کشنده های متوقف شده


نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند تا کشنده هایی که بیش از پنج سال متوقف شده است را با استفاده از روش های مشارکت عمومی - خصوصی راه اندازی یا واگذاری کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند تا کشنده هایی که بیش از پنج سال متوقف شده است را با استفاده از روش های مشارکت عمومی - خصوصی راه اندازی یا واگذاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کرده و جزء 1 بند ث ماده 56 را به تصویب رساندند.

بر اساس بند ث ماده 56 لایحه برنامه، به منظور تحقق اهداف ذکرشده در ماده (56) این قانون در زمینه حمل ونقل ریلی و ارتقای بهره وری این بخش از طریق جلب مشارکت بخش غیردولتی، اقدامات زیر انجام شود: 1.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مکلف است کشنده های متوقف بیش از پنج سال را که بازسازی آنها دارای صرفه اقتصادی است، تا پایان سال سوم اجرای برنامه با استفاده از روش های مشارکت عمومی - خصوصی راه اندازی یا واگذار نماید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به راه آهن برای راه اندازی یا واگذاری کشنده های متوقف شده

تکلیف مجلس به راه آهن برای راه اندازی یا واگذاری کشنده های متوقف شده