مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-20حوادث

کلاهبردار میلیاردی در کمیجان دستگیر شد


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به 8 میلیارد کلاهبرداری با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس احمدرضا چگنی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان کمیجانی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پلیس مشخص شد فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسوولان شرکت های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد آنها اقدام به اخذ وجوهی از خریداران خودرو کرده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغی را کلاهبرداری کرده است.

    این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیس متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به 8 میلیارد ریال کلاهبرداری از دو تن از شهروندان اعتراف کرد.

   چگنی با اشاره به اینکه متهم پرونده با دستور قضایی به زندان معرفی و تحقیقات تخصصی در این خصوص در حال انجام است به شهروندان توصیه کرد: درمواجهه با افرادی که برای انجام کارهای غیرقانونی درخواست وجه می کنند، ضمن عدم اعتماد به این افراد، موضوع را به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار میلیاردی در کمیجان دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در کمیجان دستگیر شد