مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-09سياسي

انعقاد و مبادله 4 قرارداد پژوهشی مشاوره ای در حوزه تحقیقات آب و فاضلاب


مدیرعامل آبفای گیلان با ارائه گزارشی از فعالیتهای شرکت در حوزه تحقیقات از انعقاد و مبادله چهار قرارداد پژوهشی مشاوره ای خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان با ارائه گزارشی از فعالیتهای شرکت در حوزه تحقیقات از انعقاد و مبادله چهار قرارداد پژوهشی مشاوره ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار علی پور با اشاره به اینکه مسیر پیشرفت کشور، ارتقاء رضایت مندی مردم و داشتن شاخص های قابل قبول در زمینه های مختلف از مسیر تحقیقات می گذرد؛ از نقش و اهمیت جایگاه تحقیقات به عنوان موتور محرکه شرکت یاد کرد و گفت: برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن در راستای حل مشکلات باید در این راه گام ها بلندی برداشت.

وی افزود: طی شش ماه نخست سال جاری در حوزه تحقیقات شرکت آبفای گیلان دو قرارداد پژوهشی با عناوین طراحی و ساخت فیلترهای شنی مداوم کار با شستشوی خودکار؛ طبقه بندی میزان محرمانگی و ارائه مدل های دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات مکانی صنعت آب و فاضلاب و دو قرارداد خدمات مشاوره ای با اعضاء هیات علمی دانشگاه گیلان و دانشگاه تهران به منظور استفاده از پتانسیل علمی در زمینه های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب برای نیل به اهداف بهبود و ارتقاء سطح خدمات شرکت و عضویت در کمیته تحقیقات شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد و مبادله 4 قرارداد پژوهشی مشاوره ای در حوزه تحقیقات آب و فاضلاب

انعقاد و مبادله 4 قرارداد پژوهشی مشاوره ای در حوزه تحقیقات آب و فاضلاب