مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-27اقتصادي

آمادگی اتاق بازرگانی برای تدوین سند راهبردی صادرات کیوی


رییس اتاق بازرگانی گیلان، با اشاره به عدم وجود الگوی استاندارد برای تولید محصول کیوی شامل کاشت، داشت، برداشت، نگهداری، بسته بندی و صادرات، - ایسنا/گیلان رییس اتاق بازرگانی گیلان، با اشاره به عدم وجود الگوی استاندارد برای تولید محصول کیوی شامل کاشت، داشت، برداشت، نگهداری، بسته بندی و صادرات، عنوان کرد: آمادگی داریم سند راهبردی صادرات کیوی را تدوین کنیم.

قاسم رضاییان امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان که با محوریت کارگروه صادرات غیر نفتی برگزار شد، با بیان اینکه صادرات استان در حال شکوفایی است، اظهار کرد: در کنار چای و برنج، تولید کیوی را در دستور کار داریم که یکی از محصولات کشاورزی مهم گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه تولید محصول کیوی با محوریت صادرات، افزود: صادرات کیوی را در سال جاری آغاز کردیم و امیدواریم به نقطه ایده آل برسیم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان را به باور برسانیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان از به روز شدن سایت اتاق بازرگانی استان به صورت بین المللی خبر داد و تصریح کرد: این سایت در دسترس تولیدکنندگان و صادرکنندگان و واردکنندگان داخلی و خارجی قرار دارد و کلیه درخواست ها را ثبت و به تولیدکنندگان ما اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اتاق بازرگانی برای تدوین سند راهبردی صادرات کیوی

آمادگی اتاق بازرگانی برای تدوین سند راهبردی صادرات کیوی