مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-07اقتصادي

فرصت های سرمایه گذاری (ایران اینوکس)


جای خالی نمایشگاه جامعی در نظام سرمایه گذاری و تامین مالی ایران را نخستین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری ایران (ایران اینوکس) پر می کند.

- آرزو آقامحمدی رییس هیأت مدیره و دبیر اجرایی نمایشگاه ایران اینوکس با بیان این مطلب، افزود: اقتصاد ایران بعد از پشت سر گذاشتن سال های پرنوسان در شاخص های کلان، وضعیت قابل قبولی در زمینه آمار سرمایه گذاری نداشته و بررسی برگزاری معدود نمایشگاه های بخشی فرصت های سرمایه گذاری مختلف در کشور، هلدینگ چهارفصل را بر آن داشت که با اتکا بر تجربه گران سنگ برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی بزرگ مقیاس و بر اساس رسالت ملی خود پای در این عرصه بگذارد و تلاش نماید که فرصتی را برای گردهمایی تمامی ارکان، فعالان، ذینفعان و متولیان سرمایه گذاری ایران فراهم آورد.

آقامحمدی افزود که ارائه فرصت های سرمایه گذاری معیارها و چارچوب های خاصی دارد که برگزاری این نمایشگاه می تواند ضمن جهت دهی، یکپارچه نمودن و امکان بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری، تصویری روشن و شفاف از وضعیت اقتصاد ایران در جذب سرمایه را نشان دهد.

ایران اسلامی دارای مزیت ها، ظرفیت ها و فرصت های ویژه سرمایه گذاری است و بخش خصوصی در کنار مردم و قوای سه گانه، همه باهم باید نقش خود را به خوبی در اعتلای اقتصاد ایران ایفا کنند و در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های سرمایه گذاری (ایران اینوکس)

فرصت های سرمایه گذاری (ایران اینوکس)