مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 02:202023-10-13سياسي

افزایش 3 برابری مصوبات سفر رییس جمهور به فارس در دور دوم


استاندار فارس با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور به این استان، گفت: مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به فارس 3 برابر دور اول سفر است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور به این استان، گفت: مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به فارس 3 برابر دور اول سفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس که با حضور رییس جمهور کشورمان و هیأت دولت برگزار شد، گفت: مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به فارس 3 برابر دور اول سفر است.

استاندار فارس با اشاره به این که اعتبارات مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به فارس 11 برابر اعتبارات مصوبات سفر اول است، افزود: فارس بیشترین تقسیمات کشور را با 37 شهرستان و 120 شهر دارد که جمعیتی معادل 5 میلیون نفر در این استان ساکن هستند.

وی با بیان این که با همدلی و همراهی مدیریت اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گام های مهمی در راستای توسعه استان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم برداشته شده است، افزود: 6 قطعه از آزادراه شیراز - اصفهان امروز برای تردد آسان هموطنان افتتاح شده و ادامه این آزادراه تا بوشهر برای مردم استان فارس مسرت بخش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری مصوبات سفر رییس جمهور به فارس در دور دوم

افزایش 3 برابری مصوبات سفر رییس جمهور به فارس در دور دوم