مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-21حوادث

آتش سوزی کارگاه مبلمان در کمرد پردیس اطفاء شد


فرمانده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: آتش سوزی کارگاه 400 مترمربعی مبل سازی در منطقه صنعتی کمرد بدون مصدوم اطفاء شد.

- امیرحسین ملاشور فرمانده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص آتش سوزی صبح امروز در منطقه صنعتی کمرد، اظهار کرد: در ساعت 9 و 28 دقیقه طی تماس تلفنی به سامانه 125 آتش نشانی، اکیپ های آتش نشانی عازم محل حادثه در مجاورت جاده اصلی جاجرود در محدوده منطقه صنعتی کمرد شدند.

وی گفت: در کمتر از 5 دقیقه عوامل آتش نشانی به محل حادثه که سوله ای 400 متر مربعی با کاربری نجاری، رنگ کاری و رویه کوبی، برای ساخت مبلمان بود رسیدند.

فرمانده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، با بیان اینکه سازه و سقف این کارگاه دچار خسارت جدی نشده است، عنوان کرد: با توجه به انباشت حجم بالایی از تینر عملیات اطفاء با حضور تمامی ایستگاه های آتش نشانی پردیس به سرعت آغاز و با تلاش های صورت گرفته اجازه پیشروی به حریق داده نشد.

ملاشور با بیان اینکه این حادثه کشته و مجروحی در پی نداشته، ابراز کرد: نیمی از این کارگاه دچار حریق شد اما اجازه رسیدن آتش به انبار تینر ها داده نشد اما با توجه به اعلام مالک بیش از یک میلیارد تومان خسارت وارده به اجناس کارگاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی کارگاه مبلمان در کمرد پردیس اطفاء شد

آتش سوزی کارگاه مبلمان در کمرد پردیس اطفاء شد