مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-16ورزشي

تشریح ویژه برنامه های ورزشی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی طی هفته تربیت بدنی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی طی هفته تربیت بدنی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

عباس شیبک امروز دوشنبه 24 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهارکرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی طی هفته تربیت بدنی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در خصوص مهم ترین پروژه های عمرانی که طی این هفته در استان در دستورکار است، گفت: افتتاح پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقاط روستایی و کم برخوردار و کلنگ زنی یک سالن ورزشی تخصصی بانوان در حاشیه شهر زاهدان که با مشارکت شهرداری و شورای شهر زاهدان احداث می شود و قرار است در سه زمینه کبدی، ورزش های رزمی و آمادگی جسمانی فعال شود، از جمله مهمترین پروژه های ما در استان است.

وی خاطرنشان کرد: اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 26 مهرماه به صورت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های ورزشی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان

تشریح ویژه برنامه های ورزشی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان