مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-12سياسي

مذاکره برای همسان سازی حقوق بازنشستگان! + جزییات


مجلس و دولت در حال رایزنی درباره همسان سازی حقوق در برنامه هفتم هستند، اما برخی بازنشستگان امید چندانی به جبران عقب ماندگی حقوق ندارند.

- ؛ آنچه در کندوکاش در میان صفحات لایحه برنامه هفتم توسعه دیده میشود، این است که همسان سازی حقوق حذف شده و هیچ جایگاهی ندارد.

خبرآنلاین نوشت: بی توجهی برنامه هفتم توسعه به همسان سازی حقوق بازنشستگان، این روزها نه تنها صدای بازنشستگان را در آورده، بلکه برخی از نمایندگان مجلس هم در تذکرات متعدد در مجلس، از خواسته بازنشستگان می گویند.

روز سه شنبه هفته جاری حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در تذکری شفافی در مجلس، عنوان کرد: بازنشستگان فراوانی این روزها از ما مطالبه دارند که موضوع همسان سازی اجرایی شود، بنابراین انتظار می رود در برنامه هفتم توسعه حتما به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شده و این موضوع اجرایی شود.

این در حالی است که آنچه در کندوکاش در میان صفحات لایحه برنامه هفتم توسعه دیده میشود، این است که همسان سازی حقوق حذف شده و هیچ جایگاهی ندارد.

البته فعالان بازنشستگی با اشاره به سیاست گذاری های دولت در حوزه بازنشستگی، معتقدند حتی اگر همسان سازی را هم در برنامه هفتم بگنجانند، چون برنامه توسعه راهبرد است نه تکلیف، هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای همسان سازی حقوق بازنشستگان! + جزییات

مذاکره برای همسان سازی حقوق بازنشستگان! + جزییات