مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-14اقتصادي

هنرمندان صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی روستایی و عشایر می شوند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به فراخوان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: صنعتگران و هنرمندان فاقد بیمه استان می توانند از بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.

- ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به فراخوان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: صنعتگران و هنرمندان فاقد بیمه استان می توانند از بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.

  کاظم حسین زاده امروز 22 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هنرمندانی که دارای سن 18 تا 50 سال هستند، مشمول این بیمه شده و فقط با پرداخت یک سوم حق بیمه می توانند از حقوق بازنشستگی بهره مند شوند.

وی افزود: طبق تفاهم نامه معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی با صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، تمامی دارندگان مجوزهای صنایع دستی برای استفاده از مزایای این طرح می توانند به ادارات و نمایندگی های میراث فرهنگی در سطح استان و در مرکز کرمان نیز به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی مراجعه کنند.

حسین زاده به مزایای بیمه روستایی و عشایری ویژه بازنشستگان اشاره کرد و گفت: هر هنرمندی که حداقل 65 سال و حداقل 15 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد می تواند از مزایای مستمری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی روستایی و عشایر می شوند

هنرمندان صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی روستایی و عشایر می شوند