مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-15دانش

پیشنهاد بنیاد به معاون اول رییس جمهوری برای تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ارائه پیشنهاد تشکیل رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان به معاون اول رییس جمهوری خبر داد و گفت: از این به بعد ما با رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف همکاری نخواهیم کرد.

- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ارائه پیشنهاد تشکیل رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان به معاون اول رییس جمهوری خبر داد و گفت: از این به بعد ما با رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف همکاری نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان سید افقهی قائم در نشست خبری امروز در خصوص راه اندازی رصدخانه مهاجرت در بنیاد ملی نخبگان، گفت: 10 روز قبل پیشنهادی از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری برای معاون اول رییس جمهوری ارسال کردیم و بر اساس آن اعلام کردیم که نیاز است رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان تاسیس شود که دبیرخانه آن در بنیاد ملی نخبگان باشد و شورای راهبردی آن با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط ایجاد شود.

وی وظیفه این رصدخانه را رصد مهاجرت نخبگان با مشارکت دستگاه های مرتبط دانست و یادآور شد: ما خلأ بزرگی در زمینه رصد نخبگان داریم و آماری که از سوی رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف تولید می شود، آمارهای قابل اطمینانی نیست؛ چرا که تناقض هایی در آن دیده می شود.

وی ادامه داد: نمونه این تناقض ها گزارش آماری منتشر شده از گروه ایران 2040 در دانشگاه استنفورد در سال 2018 است که اعلام شد کل مهاجرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بنیاد به معاون اول رییس جمهوری برای تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان

پیشنهاد بنیاد به معاون اول رییس جمهوری برای تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان