مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-09سياسي

رییس جمهور 20 و 21 مهر مهمان مردم فارس می شود


استاندار فارس آخرین تغییرات برنامه های سفر رییس جمهور به استان فارس را تشریح کرد و گفت: رییس جمهور طی روزهای 20 و 21 مهرماه جاری میهمان مردم استان فارس می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس آخرین تغییرات برنامه های سفر رییس جمهور به استان فارس را تشریح کرد و گفت: رییس جمهور طی روزهای 20 و 21 مهرماه جاری میهمان مردم استان فارس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدهادی ایمانیه امروز، 17 مهر در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های سفر رییس جمهور و هیئت دولت پرداخت و گفت: سفر رییس جمهور و هیئت دولت از صبح پنج شنبه، 20 مهر آغاز و تا جمعه شب، 21 مهر ادامه خواهد داشت.

استاندار فارس افزود: دیدار رییس جمهور با آحاد مردم استان در شهر شیراز پنج شنبه بعدازظهر ساعت 15:30 در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بدون نیاز به کارت ورود انجام می شود و صبح جمعه نیز رییس جمهور دیدار مردمی در شهرستان رستم با مردم خواهند داشت.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در دیدار مردمی با رییس جمهور، تصریح کرد: استان فارس می تواند در این دیدار جلوه ای از حمایت مردم از دولت جمهوری اسلامی باشد بنابراین نباید اختلاف سلیقه ها موجب عدم حضور شود.

ایمانیه، تحولات اخیر منطقه غرب آسیا را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این برهه از زمان که جهان اسلام شفاف و عریان رو در روی دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 20 و 21 مهر مهمان مردم فارس می شود

رییس جمهور 20 و 21 مهر مهمان مردم فارس می شود