مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-22اقتصادي

تصویب اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان های خوانسار و گلپایگان


در جریان سفر معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به استان اصفهان، مصوباتی در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان های خوانسار و گلپایگان تصویب شد.

- رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه بازدید از جاده های مواصلاتی شهرستان گلپایگان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وجود چند نقطه حادثه خیز در شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: یکی از این نقاط حادثه خیز خیز پنج راهی شرکت زراعی است که سال ها مورد درخواست شهروندان بوده است.

وی افزود: این طرح به 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در 2 ماه آینده عملیات بهسازی این محور که ترکیبی از دو میدان و یک زیر گذر است آغاز می شود.

اکبری بیان کرد: جاده دهق_علویجه هم یکی از محورهای پرتردد استان اصفهان است و خودروهای سنگین از آن عبور می کنند و با توجه به عرض ناکافی محور سال های قبل نسبت به تعریض پل ها اقداماتی شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در این سفر نیز اعتباری برای تعریض پل ها و آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز این محور اختصاص داده شد.

وی با اشاره به بازدید از راه های مواصلاتی و برون شهری خوانسار عنوان کرد: در این بازدید مشکلات، نواقص و نیازمندی های محور گلپایگان به دامنه بررسی و هشت مصوبه برای اصلاح نقاط حادثه خیز مورد تصویب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان های خوانسار و گلپایگان

تصویب اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان های خوانسار و گلپایگان