مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-09حوادث

کشف مواد مخدر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن عقیلی پیرامون این خبر توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پایانه هوشمند بار این فرودگاه حین چک و کنترل مرسولات پستی، - فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر در محموله لوازم خانگی در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن عقیلی پیرامون این خبر توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پایانه هوشمند بار این فرودگاه حین چک و کنترل مرسولات پستی، به یک مرسوله به مقصد کشور های خارجی، در خصوص احتمال حمل مواد مخدر مظنون شدند.

وی افزود: ماموران متخصص در این حوزه، ضمن اخذ دستورات قضایی و قانونی و با حضور نماینده گمرگ، اقدامات لازم در خصوص بازگشایی و بررسی این محموله را انجام دادند و مقدار 10 کیلو گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای داخل مرسوله لوازم خانگی جاساز شده بود، کشف و ضبط گردید.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن تاکید برلزوم استمرار برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و حفظ ثبات و امنیت دراین منطقه از مرز های هوایی، گفت: پرونده در این خصوص تشکیل و اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری صاحب اصلی بار انجام گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)

کشف مواد مخدر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)