مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-21اقتصادي

فراهم شدن امکان صادرات محصولات تولیدی زنجان از امارات به دیگر نقاط جهان


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: امکان صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: امکان صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان فراهم شده است.

مهدی رنگ رونا صبح امروز (29 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کشور امارات می تواند به عنوان یک هاب تجاری صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان تلقی شود، اظهار کرد: کشور امارات و در رأس آن دبی و دیگر شهرهای آن، با توجه به مراودات بسیار خوبی که با کشورهای دیگر جهان دارند، امکان مناسبی برای توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه کشور امارات توانسته است خود را به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک و مرکز فناوری و اطلاعات دنیا مطرح کند، تصریح کرد: نمایشگاه جیتکس که شرکت های مختلفی همه ساله از کشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند، فرصت مناسبی برای توسعه استارتاپ های ایرانی و فعالیت های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به برنامه های این اتحادیه در راستای کمک و تسهیل فعالیت همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان زنجان در همه بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان صادرات محصولات تولیدی زنجان از امارات به دیگر نقاط جهان

فراهم شدن امکان صادرات محصولات تولیدی زنجان از امارات به دیگر نقاط جهان