مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-23اجتماعي

هویت یابی از مهم ترین مسائل در حوزه دانش آموزی است


رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: هویت یابی از مهم ترین مسائل در حوزه دانش آموزی به ویژه مقطع متوسطه اول بوده که باید پیگیری شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: هویت یابی از مهم ترین مسائل در حوزه دانش آموزی به ویژه مقطع متوسطه اول بوده که باید پیگیری شود.

مصطفی عطاران، امروز شنبه یکم مهر در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت که با حضور استاندار خراسان جنوبی در دبیرستان دخترانه سمانه بیرجند برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای خراسان جنوبی در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: این دستاوردها حاصل مدیریت توانمند، برنامه ریز و ارزشی است و همه این دستاوردها موجب شده که خراسان جنوبی در شاخص های مختلف آموزشی پیشرو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه شاهد امید، نشاط، دلگرمی، علاقه مندی و دلسوزی در بین مدیران این استان هستیم، تصریح کرد: تواضع نعمتی است که به آن حسادت نمی شود و گذشت، اخلاص و ایثارگری باید همواره در انسان زنده شود لذا توجه به اصول اخلاقی در مدارس مورد انتظار است.

رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در رسیدگی به امور مدارس، خراسان جنوبی را در بین دیگر استان ها متمایز کرده که نشان می دهد رفع فقر و محرومیت در تمامی سطوح از دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت یابی از مهم ترین مسائل در حوزه دانش آموزی است

هویت یابی از مهم ترین مسائل در حوزه دانش آموزی است