مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30پزشكي

آخرین وضعیت دانشجویان دچار مسمومیت در سبزوار


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی دانشجویان این دانشگاه که به سبب مسمومیت به بیمارستان اعزام شده بودند در صحت و سلامت کامل بوده و حال عمومی مساعدی دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر محمد سالاری جمعه شب به خبرنگاران اظهار داشت: پنجشنبه شب 46 نفر از دانشجویان شامل 27 دانشجوی پسر و 19 دانشجوی دختر به علت بروز مسمومیت توسط اورژانس 115 به بیمارستان واسعی این شهر اعزام شده بودند.

وی افزود: با بروز این اتفاق مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از همان ساعات اولیه در جریان روند کامل درمان دانشجویان قرار گرفتند و تمهیدات لازم درمانی برای آنان به طور کامل اجرا شد.

دکتر سالاری افزود: با همکاری کادر درمان بیمارستان، دانشجویان بدون درنگ پس از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص شدند و تنها یکی از آنان بعد از چند ساعت تاخیر صبح روز جمعه از بیمارستان مرخص و به خوابگاه منتقل شد.

وی اظهار داشت: امشب نیز از تمامی دانشجویان فوق شرح حال و معاینه لازم صورت گرفت و همگی در صحت و سلامت کامل هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رییس دانشگاه در پایان گفت: به دلیل اهمیت موضوع علل محتمل این اتفاق در دست بررسی است و پس از آماده شدن جواب آزمایش های دریافت شده، نتیجه نهایی و دلیل مسمومیت اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت دانشجویان دچار مسمومیت در سبزوار

آخرین وضعیت دانشجویان دچار مسمومیت در سبزوار