مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-07سياسي

تقدیر «دادمان» از استاد «جلیل واقع طلب»


محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی به بیستمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی از مقام ارجمند استاد واقع طلب تقدیر کرد.

- با صدور پیامی به بیستمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی صورت گرفت تقدیر دادمان از استاد جلیل واقع طلب ایسنا/گیلان محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی به بیستمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی از مقام ارجمند استاد واقع طلب تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه هنری، آیین افتتاحیه بیستمین اجلاسیه بین المللی پیر غلامان حسینی گیلان با حضور جمعی از پیر غلامان و ستایشگران مطرح کشور در سالن همایش های مجتمع زیباکنار انزلی برگزار شد.

تجلیل از پیشکسوتان شعر آیینی از جمله استاد جلیل واقع طلب، معرفی نسل جوان و رویش های این حوزه و بازخوانی ظرفیت های شعر آیینی بخشی از برنامه های این همایش بود.

محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور پیامی به این اجلاسیه بین المللی، تقدیر از مقام ارجمند استاد واقع طلب را به فال نیک گرفت و از درگاه پروردگار متعال صحت و عزت روزافزون برای ایشان مسئلت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: استاد گرامی جناب آقای جلیل واقع طلب شعر، ملکوت کلمات و معراج معانی است؛ خاصه شعر آیینی که موهبتی آسمانی به شاعر متعهد است تا جان عاشقش به شور و حماسه گره بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر «دادمان» از استاد «جلیل واقع طلب»

تقدیر «دادمان» از استاد «جلیل واقع طلب»