مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-08بين الملل

درخواست اتحادیه عرب برای درج نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ


دبیرکلی اتحادیه عرب خواهان درج نام ارتش و صهیونیست های رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ طرف هایی شد که حقوق کودکان را در درگیری های مسلحانه نقض می کنند تا از این رهگذر، - دبیرکلی اتحادیه عرب خواهان درج نام ارتش و صهیونیست های رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ طرف هایی شد که حقوق کودکان را در درگیری های مسلحانه نقض می کنند تا از این رهگذر، قطعنامه 1612 شورای امنیت اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، این درخواست در سخنرانی هیفاء ابو غزاله، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور اجتماعی در مقابل شورای حقوق بشر در پنجاه و چهارمین دوره آن در ژنو مطرح شد.

ابو غزاله بر لزوم این امر تاکید کرد که بند هفتم به عنوان بند دائم در دستورکار این شورا بماند و بر رژیم صهیونیستی برای توقف سیاست های شهرک سازی و مسلح کردن شهرک نشین ها و توقف تمامی هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی إعمال فشار شود.

ابو غزاله بر اهمیت تامین حفاظت بین المللی از مردم فلسطین به ویژه از طریق اعزام ناظران بین المللی و کمیته های سازمان ملل و نیز اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف تمامی اقدامات نژادپرستانه اش تاکید کرد.

وی بر آزادی هرچه سریعتر زندانیان اداری فلسطینی و عرب در زندان های رژیم صهیونیستی که در معرض بازداشت های خودکامانه هستند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتحادیه عرب برای درج نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ

درخواست اتحادیه عرب برای درج نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ