مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:362023-09-24سياسي

روایت سخنگوی وزارت دفاع از موشک های اسراییل زن ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار طلایی نیک ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان کبودراهنگ با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و بیان اینکه تمام اعمال عبادی ما نظیر نماز، عبادت، روزه و حج راه رسیدن به خداست اظهار کرد: امام عسکری(ع) به تفکر در امر خدا اشاره دارند یعنی زیرساخت عبادت باید معرفت و تفکر باشد.

  وی با اشاره به اینکه عبادت ما باید به عبودیت منتهی شود یعنی بندگی خدا و بریدن از مطامع دنیوی گفت: عبادت هایی که به عبودیت منتهی شود به هدایت و مجاهدت نیاز دارد.

  سخنگوی وزارت دفاع بیان کرد: راهی که 8 هزار شهید استان همدان از جمله شهدای شهید نوژه رفتند، عبودیت در برابر خداوند بود، اینها سرمایه های اصلی ما هستند و باید ما نیز در راه آنها حرکت کنیم.

  وی با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه ما شهدا هستند در ادامه به مجاهدت شهدای پایگاه شهید نوژه پرداخت و افزود: پایگاه هوایی شهید نوژه در اثربخشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاهی در غرب کشور نقش تاریخی آفرید که در تاریخ ماندگار است.

  طلایی نیک عنوان کرد: نخستین شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه شهید نوژه بودند و دیگر فرماندهان ارتش به شهید سرلشگر محمد نوژه در مقابله با ضدانقلاب در منطقه کردستان اقتدا کردند و جنگیدند که نام این پایگاه نیز به نام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سخنگوی وزارت دفاع از موشک های اسراییل زن ایران

روایت سخنگوی وزارت دفاع از موشک های اسراییل زن ایران