مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-27ورزشي

تشکیل مجمع مردمی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد و توصیه های دبیر جبهه فرهنگی


نخستین نشست مجمع مردمی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست مجمع مردمی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و مسئول کانون های خادم یاری رضوی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: در مبانی اسلامی آمده تا هنگامی که مردم پای کار باشند هیچ تغییری در جامعه رخ نخواهد داد پیامبر اکرم که صاحب معجزه بود نیز بدون مردم به اهداف خود نمی رسید و برای برپایی عدالت هم باید مردم پای کار باشند و تا نباشند تحول مثبتی در جامعه رخ نمی دهد اگر در دفاع مقدس مردمی نبودند به پیروزی نمی رسیدیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش هم از ابعاد مهم زندگی انسان بوده که در بعد جسمی معنوی و فکری برای جامعه بشری نقش آفرینی می کند توجه به جسم و سلامت جسم و پرورش آن همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده است در آموزه های دینی به آن اشاره شده است.

این مسئول در ادامه اظهارات خود گفت: روح سالم در بدن سالم بوده و مسئله پرورش و سلامت جسم بحث تخصصی است با توجه به سبک های جدید زندگی بخش زیادی از بیماری ها به دلیل عدم تحرک است و تشویق به ورزش از نکاتی بوده که رهبری معظم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجمع مردمی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد و توصیه های دبیر جبهه فرهنگی

تشکیل مجمع مردمی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد و توصیه های دبیر جبهه فرهنگی