مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-08دانش

ایران، مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد 16 مهرماه 1402 در آیین افتتاح ساختمان سه دانشکده دندانپزشکی، توانبخشی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: متقاضیانی از بیش از 60 کشور دنیا برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی وارد ایران می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد 16 مهرماه 1402 در آیین افتتاح ساختمان سه دانشکده دندانپزشکی، توانبخشی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: اساس کار، بهداشت و پیشگیری است.

هزینه ای که در این حوزه صورت می گیرد، کم است، ولی نتایج بیشتری را شاهد خواهیم بود و امروز فضای بسیار مناسبی برای دانشکده بهداشت در اراک مهیا شده است.

وی تصریح کرد: کشور به سمت پیری می رود و رشته توانبخشی بسیار مورد نیاز خواهد بود و امیدواریم که دانشکده توانبخشی اراک فعالیت های خود را بتواند گسترش دهد.

رشته ای، چون فیزیوتراپی در این دانشکده کم است و امیدواریم که نیروی انسانی و هیات علمی آن را تامین و این رشته را راه اندازی کنیم.

باقری فرد افزود: خدمات دندانپزشکی در کشور گران و کمتر تحت پوشش بیمه است و امروز با راه اندازی ساختمان دانشکده دندانپزشکی، این دانشکده در حوزه درمان و آموزش خدمات خوبی ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی

ایران، مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی