مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-04اقتصادي

خطر بکارگیری کارگران بیگانه بازار کار کرمانشاه را تهدید می کند


رییس کانون انجمن های صنفی و کارگری استان کرمانشاه با اشاره به معضل بکارگیری اتباع غیرمجاز در برخی مشاغل غیررسمی، گفت: خطر این موضوع به بیخ گوش کرمانشاه رسیده است.

- خطر بکارگیری "کارگران بیگانه" بازار کار کرمانشاه را تهدید می کند ایسنا/کرمانشاه رییس کانون انجمن های صنفی و کارگری استان کرمانشاه با اشاره به معضل بکارگیری اتباع غیرمجاز در برخی مشاغل غیررسمی، گفت: خطر این موضوع به بیخ گوش کرمانشاه رسیده است.

مختار داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز در کشور و با بیان اینکه متاسفانه شاهد بکارگیری این اتباع در برخی مشاغل غیررسمی هستیم، گفت: این موضوع در برخی استان های همجوار ما نیز به وفور دیده می شود که این اتباع به عنوان کارگر در رستوران ها و.

مشغول به کار هستند و امکان سرایت این مشکل به کرمانشاه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: اگرچه هنوز معضل بکارگیری اتباع غیرمجاز در کرمانشاه جدی نشده، اما لازم است تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

رییس کانون انجمن های صنفی و کارگری استان کرمانشاه از پیامدهای بکارگیری اتباع غیرمجاز یاد کرد که در درجه اول به مشکل بیکاری کرمانشاه دامن می زند و اظهار کرد: کرمانشاه بین استان های همجوار بیشترین نرخ بیکاری را دارد و روزانه کارگران ما مجبور به مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بکارگیری کارگران بیگانه بازار کار کرمانشاه را تهدید می کند

خطر بکارگیری کارگران بیگانه بازار کار کرمانشاه را تهدید می کند