مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-21سياسي

باقری: در جنگ بمب و کودک، قطعاً کودک برنده است


معاون سیاسی وزیر خارجه در دیدار با وزیر خارجه تاجیکستان با اشاره به کشتار صهیونیست ها در غزه گفت: در جنگ بمب و کودک، قطعاً کودک پیروز و برنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی باقری معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان که برای برگزاری اولین نشست کمیته رایزنی های سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان به دوشنبه پایتخت این کشور سفر کرده است، عصر پنجشنبه (27 مهر 1402) با سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به پیوندهای عمیق تمدنی، فرهنگی، تاریخی، دینی و زبانی میان دو ملت، تاکید کرد: وجوه مشترک دو ملت سرمایه بزرگی برای بنای روابطی مستحکم و پایدار است که منافع آن هم متوجه دو ملت خواهد شد و هم تحکیم بخش صلح و ثبات منطقه ای خواهد گردید.

باقری با اشاره به تحولات جاری در فلسطین، تصریح کرد: فلسطین پاره تن امت اسلامی است و جنایت های رژیم صهیونیستی روح و وجدان هر انسان آزاده ای را متأثر می کند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به جنگ نابرابر در غزه و تقابل ظالم و مظلوم، اظهار داشت: تعداد بالای شهدای کودک در تهاجم اشغالگران به غزه، هیچ توجیهی برای سکوت در برابر جنایت های صهیونیست ها باقی نمی گذارد و قطعاً در جنگ بمب و کودک، قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: در جنگ بمب و کودک، قطعاً کودک برنده است

باقری: در جنگ بمب و کودک، قطعاً کودک برنده است