مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:552023-09-23اجتماعي

بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام آباد


بانک پاسارگاد در ادامه برنامه متعالی توسعه فضاهای آموزشی در نقاط کم برخوردار کشور، مدرسه پاسارگاد را در روستای اسلام آباد شهرستان آق قلای استان گلستان افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک پاسارگاد، صبح روز شنبه مورخ اول مهرماه1402 مدرسه شش کلاسه پاسارگاد با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش، مقامات محلی و جمعی از مردم مهمان نواز روستای اسلام آباد از توابع شهرستان آق قلا در استان گلستان افتتاح و به هموطنان عزیز این منطقه اهدا شد.

ساخت این مدرسه 6کلاسه باعث توسعه 745مترمربعی فضای آموزشی منطقه شده و محیط فرهنگی شایسته ای را برای دانش آموزان عزیز روستای اسلام آباد و روستاهای اطراف فراهم کرده است.

گفتنی است بانک پاسارگاد با توجه به اهمیت آموزش در پیشرفت کشور عزیزمان و در راستای توسعه عدالت آموزشی، هم راستا با اهداف مسئولیت های اجتماعی خود، اقدامات گسترده ای را در جهت ساخت مدرسه و کتابخانه در استان های مختلف کشور موردتوجه قرارداده و تاکنون 20 کتابخانه و 43 مدرسه در مناطق کم تر توسعه یافته کشور عزیزمان ساخته است و ساخت 4 مدرسه دیگر را نیز در دستورکار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام آباد

بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام آباد