مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-03اقتصادي

موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی است


رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: موسیقی و گردشگری نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی ایفا می کند و موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی به شمار می رود.

- رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان: موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی است ایسنا/کردستان رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: موسیقی و گردشگری نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی ایفا می کند و موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی به شمار می رود.

تیمور خالدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری پس از صنایع نفت و اتومبیل سازی به سومین صنعت درآمدزا تبدیل شده است و نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی و درآمدزایی کشورها ایفا می کند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان افزود: استان کردستان دارای پتانسیل ها و توانمندی ‎های فراوان در حوزه گردشگری است که با برنامه ریزی درست می توان بر کاهش بیکاری فائق آمد.

وی با بیان اینکه گردشگری موسیقی یکی از انواع گردشگری است، عنوان کرد: موسیقی بومی از فرهنگ و هویت کهن مردم نشأت گرفته و در تمام شئونات زندگی مردم این منطقه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی است

موسیقی ابزاری برای توسعه گردشگری فرهنگی است