مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-04اقتصادي

کرمانشاه در پیک مصرف 800 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از نیاز آبی حدود پنج هزار لیتر در ثانیه ای شهر کرمانشاه در پیک مصرف یاد کرد و گفت: در پیک مصرف نزدیک به 800 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از نیاز آبی حدود پنج هزار لیتر در ثانیه ای شهر کرمانشاه در پیک مصرف یاد کرد و گفت: در پیک مصرف نزدیک به 800 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم.

دکتر رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت منابع تامین آب کرمانشاه اظهار کرد: حدود 70 درصد منابع تامین آب کرمانشاه از منابع زیرزمینی و تنها 30 درصد آن از منابع سطحی است که این 30 درصد نیز عمدتا مربوط به تامین آب شهر کرمانشاه از سد گاوشان می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از سد گاوشان به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر کرمانشاه یاد کرد که میزان دریافت از آن متغیر و بین 1500 تا 1700 لیتر در ثانیه است و افزود: چنانچه کارهای تصفیه خانه آب طرح آبرسانی بلندمدت شهر کرمانشاه از سد گاوشان که توسط آب منطقه ای در حال انجام است نهایی شود، می توانیم تا 2600 لیتر در ثانیه نیز از گاوشان آب دریافت کنیم که بخش زیادی از مشکلات آبی شهر کرمانشاه را حل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در پیک مصرف 800 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

کرمانشاه در پیک مصرف 800 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد