مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-30سياسي

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: دشمن از طریق رسانه درصدد لطمه بر وحدت است


شیوه استکبار جهانی تغییراتی داشته است و با بهره گیری از فضای رسانه ای و مجازی بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

- گلدی آخوند کمالی، مدیر مدرسه علمیه خادمیه امانلی رازوجرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: دشمنان اسلام درصدد آن هستند که ام القرای جهان اسلام را به مرحله ضعف و نابودی بکشانند و با فشارهای مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی کشورمان را به زانو در آورند.

وی گفت: اما به فضل الهی؛ جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با رهبری مقام معظم رهبری تاکنون توانسته نقش مهمی را در وحدت و تقریب مذاهب اسلامی ایفا نماید.

مدیر مدرسه علمیه خادمیه امانلی رازوجرگلان افزود: باید به این مهم هم توجه داشته باشیم که اکنون شیوه استکبار جهانی تغییراتی داشته است که با بهره گیری از فضای رسانه ای و مجازی و القای آن به امت اسلامی بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

آخوند کمالی تصریح کرد: طبیعتا ضعف و سستی موجب جرات، جسارت و تحقیر از سوی دشمنان بر علیه اسلام خواهد شد، از این رو امت اسلامی باید وحدت و تقریب را نقطه مقابل تمام فشارهای دشمنان قرار داده تا به سلامت خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: دشمن از طریق رسانه درصدد لطمه بر وحدت است

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: دشمن از طریق رسانه درصدد لطمه بر وحدت است