مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-27اقتصادي

تردد گردشگران از مرز شلمچه با خودرو شخصی و مجوز


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: ورود و خروج و تردد گردشگران از مرز شلمچه به همراه خودرو شخصی با صدور مجوز عبور گمرکی آغاز شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: ورود و خروج و تردد گردشگران از مرز شلمچه به همراه خودرو شخصی با صدور مجوز عبور گمرکی آغاز شده است.

محمدحسین ارسطوزاده در آیین نکوداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری که امروز 5 مهر 1402 در هتل پارس اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هم اکنون گردشگران ایرانی و خارجی می توانند با خودروهای شخصی خود از مرزهای سراسر کشور تردد داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسطوزاده افزود: پشتیبانی و تخفیف ویژه ای برای سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری استان خوزستان به ویژه در شهرستان اهواز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که این مصوبه در شورای شهرستان اهواز تصویب شد، اضافه کرد: بر اساس این مصوبه 90 درصد تخفیف برای احداث هتل ها و همچنین بخشودگی عوارض هتل ها در نظر گرفته شده است و پیگیر هستیم که قطعیت خبر را به صورت رسمی و از طریق مکاتبات رسمی دریافت کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان این که روز جهانی جهانگردی و گردشگری با شعار گردشگری و سرمایه گذاری سبز برگزار شده است، گفت: گردشگری به شکل ذاتی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد گردشگران از مرز شلمچه با خودرو شخصی و مجوز

تردد گردشگران از مرز شلمچه با خودرو شخصی و مجوز