مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26دانش

موسسات غیردولتی بازوی آموزش عالی اند و مشمول طرح تجمیع و ادغام نخواهند شد


سرپرست مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در خصوص اهمیت تجمیع و ادغام دانشگاه ها، گفت: دانشگاه های غیردولتی از این جهت که باری بر دوش دولت ها نیستند و در طی20 سال فعالیت خود توانسته اند به عنوان بازویی برای نظام آموزش عالی کشور باشند و همچنین با توجه به سیاست .

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در خصوص اهمیت تجمیع و ادغام دانشگاه ها، گفت: دانشگاه های غیردولتی از این جهت که باری بر دوش دولت ها نیستند و در طی20 سال فعالیت خود توانسته اند به عنوان بازویی برای نظام آموزش عالی کشور باشند و همچنین با توجه به سیاست مردمی سازی وزارت های علوم و بهداشت، مشمول کوچک سازی نخواهند شد.

منصور تاجری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در زمره خوش نام ترین موسسات آموزش عالی استان قرار دارد، اظهار کرد: این موسسه 17 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و دارای بیش از 2000 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است که 49 درصد این تعداد را آقایان و 51 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

از این تعداد، 1873 نفر دانشجویان بومی، 107 نفر دانشجوی غیربومی و 26 نفر دانشجوی غیرایرانی اند، البته در حال تلاش برای کسب مجوز جذب دانشجویان بین الملل هستیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانشجویان غیرایرانی را در چرخه فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات غیردولتی بازوی آموزش عالی اند و مشمول طرح تجمیع و ادغام نخواهند شد

موسسات غیردولتی بازوی آموزش عالی اند و مشمول طرح تجمیع و ادغام نخواهند شد