مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-14حوادث

کشف آدامس های غیرمجاز از بازار تهران


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 92 هزار عدد انواع آدامس خارجی قاچاق و غیرمجاز از یک انبار در محدوده بازار تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مسعود مصدق با بیان اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود، گفت: فعالیت های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می شود و در همین راستا نیز برخورد با این پدیده جزو اولویت های پلیس محسوب می ود.

وی ادامه داد: در راستای تمرکز بر همین اولویت نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات نامحسوس و تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی قاچاق در یکی از انبارهای واقع در محدوده خیابان خیام تهران دپو شده است که در همین راستا اقدامات خود را آغاز کرده و پس از اطمینان از صحت گزارش ها با مقام قضایی هماهنگی های لازم را انجام داده و مجوزهای عملیات را دریافت کردند.

مصدق با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازدید از این انبار گفت: در جریان بازرسی از این انبار 92 هزار و 960 عدد انواع آدامس خارجی قاچاق و غیرمجاز و همچنین 2520 بطر نوشیدنی قاچاق کشف شد.

در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و انبار مذکور نیز پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف آدامس های غیرمجاز از بازار تهران

کشف آدامس های غیرمجاز از بازار تهران