مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-16سياسي

نهضت نام گذاری مدارس به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز گسترش یابد 


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران گفت: آموزش و پرورش 40 هزار شهید و 600 هزار رزمنده در جبهه های حق علیه باطل تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نقش بی بدیل خود در دوران دفاع مقدس را به خوبی ایفا کرده و باید در راستای پاسداشت نام و یاد این شهیدان نهضت .

- ایسنا/ایلام مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران گفت: آموزش و پرورش 40 هزار شهید و 600 هزار رزمنده در جبهه های حق علیه باطل تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نقش بی بدیل خود در دوران دفاع مقدس را به خوبی ایفا کرده و باید در راستای پاسداشت نام و یاد این شهیدان نهضت نام گذاری مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز گسترش یابد.

  زهرا مظفر امروز دوشنبه 24 مهر، در نشست مشترک شورای معاونان آموزش و پرورش استان ایلام، ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در نسل کشی و کودک کشی ملت مظلوم فلسطین، اظهار کرد: باید از ظرفیت اولیا برای پیشبرد برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت و همچنین اهمیت مشارکت آنان در برنامه های آموزش و پرورش، نهایت استفاده شود.

مظفر در بخش دیگری از صحبت های خود به بحث امور ایثارگران پرداخت و تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده هر ماه، تمام گروه مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی دولت به یک استان سفر می کنند و شرح وظایف شورای تروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت نام گذاری مدارس به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز گسترش یابد 

نهضت نام گذاری مدارس به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز گسترش یابد