مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-10سياسي

نارضایتی مردم شهرستان فارسان از تغییر مالکیت بیمارستان سید الشهدا


نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شهرستان فارسان از تغییر مالکیت بیمارستان سید الشهدا به نام مسکن و شهرسازی استان ناراضی هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شهرستان فارسان از تغییر مالکیت بیمارستان سید الشهدا به نام مسکن و شهرسازی استان ناراضی هستند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، سید احمد هاشمی با اعلام نارضایتی های مردمی از جاده مرگبار جونقان به پردنجان و فارسان، اظهار کرد: قریب به 42 سال است که مسئولین قول پیگیری تزریق اعتبار و حل مشکلات اجتماعی زیرسازی پروژه را داده اند که متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.

وی در ادامه افزود: نارضایتی مردمی از ابطال سند مالکیت بیمارستان شهر فارسان و تغییر مالکیت به نام مسکن و شهرسازی استان معضلی اجتماعی شده چرا که زمین بیمارستان متعلق به مردم و کشاورزی بوده که با هدف احداث بیمارستان اهدا شده است.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی گفت:رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در اول آذرماه 1401 در جلسه هیئت رییسه دانشگاه در جمع رؤسای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فارسان اعلام کرد که توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم شهرستان فارسان از تغییر مالکیت بیمارستان سید الشهدا

نارضایتی مردم شهرستان فارسان از تغییر مالکیت بیمارستان سید الشهدا