مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-06ورزشي

رشد خراسان رضوی در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی 21 ورزشکار و در این دوره 28 ورزشکار از استان به این مسابقات اعزام شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی 21 ورزشکار و در این دوره 28 ورزشکار از استان به این مسابقات اعزام شدند.

علیرضا تاج فیروز در جلسه اعزام ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: در این دوره از مسابقات پاراآسیایی 28 ورزشکار استان به مسابقات اعزام می شوند که امیدواریم این تعداد در دوره آینده به بیش از 35 نفر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در این 3 ماه از حضور بنده اتفاقات خوبی در ورزش استان رقم خورد که مهمترین آن تشکیل شورای ورزش بعد از 15 سال بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در شورای ورزش مصوبات خوبی به تصویب رسید که یکی از آنها، حمایت از ملی پوشان مخصوصاً ورزشکاران اعزامی به هانگژو بود.

تاج فیروز تصریح کرد: در این رابطه پیگیری استاندار خراسان رضوی نشان از دغدغه مند بودن ایشان نسبت به ورزش استان می دهد و در تلاش هستیم تا مصوبات شورای ورزش را به تصویب برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وی افزود: برای اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو ضمن شرکت در اردوهای تیم ملی هدیه ای تقدیم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد خراسان رضوی در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی

رشد خراسان رضوی در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی