مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 00:302023-09-26اقتصادي

اختصاص یک هزار و735میلیارد ریال برای آبرسانی به روستا های کوثر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از اختصاص یک هزار و 735 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستا های شهرستان کوثر خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آب  و فاضلاب استان اردبیل، علیرضا نعمت سلطانی با اشاره به اختصاص یک هزار و 735 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستا های شهرستان کوثر اظهار کرد: اعتبار این طرح از منابع استانی و ملی تامین می شود و منابع آب این طرح به صورت مستقیم از تصفیه خانه آب شرب کوثر تامین شده و جمعیتی حدود 25 هزار و 663 نفر را پوشش خواهد داد.

وی در خصوص اقدامات فنی و مهندسی این طرح عمرانی افزود: برای این پروژه 45 ایستگاه پمپاژ، مخازنی با حجم کلی 6 هزار و 10 متر مکعب، اجرای خط انتقال با لوله پلی اتیلن به طول 566 کیلومتر و اجرای شبکه توزیع آب به طول 416 کیلومتر با 120 لیتر بر ثانیه آب دهی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بیان کرد: پروژه مجتمع کوثر با 31 درصد پیشرفت فیزیکی و 85 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در حال اجراست و برای تکمیل آن به یک هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نعمت سلطانی گفت: طرح های مختلفی برای تامین آب پایدار شهر ها و روستا های استان در دست اجراست که با جذب اعتبارات استانی و ملی تکمیل می شود و بر اساس برنامه وزارت نیرو و شرکت مهندسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار و735میلیارد ریال برای آبرسانی به روستا های کوثر

اختصاص یک هزار و735میلیارد ریال برای آبرسانی به روستا های کوثر