مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-17اقتصادي

یادبود تاراج صنایع گیلان با طرح مولدسازی املاک دخانیات


دخانیات گیلان درصدد است تا 2 ملک با ارزش خود را با میلیاردها تومان سرمایه با استفاده از قانون مولدسازی از حالت منجمد خارج و آن را به منابع مالی تبدیل کند، - خبرگزاری فارس- حمیدرضا دنیادیده: مولدسازی املاک دولت به منظور افزایش ثروت ملی، تحقق اصلاح ساختار بودجه و کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری در دستور کار سران قوا و مورد تایید رهبری معظم انقلاب قرار گرفت.

مولدسازی یکی از گام های مؤثر و امیدبخش دولت سیزدهم است که در فرایند آن املاک مازاد، منجمد و بلااستفاده شناسایی و از طرق مختلف مولد می شوند.

  شناسایی 26 فقره ملک مازاد در گیلان به ارزش تقریبی 300 میلیارد تومان بنابر گزارش علیرضا نوروزی، مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان، در سال جاری 26 فقره ملک مازاد در استان شناسایی و مجوز آن از وزیر اقتصاد و دارایی دریافت شده که با فروش آن ها رقمی بالغ بر 300 میلیارد تومان عاید استان گیلان می شود.

شرکت دخانیات ایران نیز بنا بر فرصت مغتنم مولدسازی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در نظر دارد در راستای طرح مولدسازی نسبت به فروش و واگذاری تعدادی از املاک مازاد خود از طریق برگزاری مزایده عمومی یک مرحله ای اقدام کند اما معلوم نیست که این املاک جز املاک مورداشاره مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان هستند یا خیر!؟ 2 ملک با ارزش دخانیات گیلان در صف مولدسازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود تاراج صنایع گیلان با طرح مولدسازی املاک دخانیات

یادبود تاراج صنایع گیلان با طرح مولدسازی املاک دخانیات