مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08ورزشي

چالش رکوردار گینس با اسلحه کلاشینکف


یوسف ایمانی سال 1400 رکورد یک دقیقه مشت زنی سرعت را می شکند و نامش به عنوان رکورددار سریع ترین مشت زن جهان در کتاب گینس در آیتم یک دقیقه ضربات مستقیم ثبت می شود.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفرییرانوند، یوسف ایمانی بوکسور 32 ساله خرم آبادی است که حدود 15 سال است در رشته ورزشی بوکس فعالیت دارد و از سه سال پیش به مشت زنی سرعتی روی آورده که مرتبط به رشته بوکس هم است.

ایمانی سال 1400 رکورد یک دقیقه مشت زنی سرعت را می شکند و نامش به عنوان رکورددار سریع ترین مشت زن جهان در کتاب گینس در آیتم یک دقیقه ضربات مستقیم ثبت می شود.

 او اما به دنبال کارهای بزرگتری و ثبت رکوردهای بیشتری است، چون می خواهد علاوه بر اینکه کار نو و جدیدی انجام دهد، دیده شود.

کار جالب دیگری که ایمانی انجام داده مبارزه با اسلحه کلاشینکف است، او در یک چالش جذاب با اسلحه کلاشینکف با ثبت 656 ضربه در یک دقیقه کلاشینکف را شکست می دهد.

با خبر شدیم که این ورزشکار و قهرمان لرستانی به دنبال ثبت رکوردهای دیگری در گینس است، به همین بهانه با او گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  شما سال ها در حوزه بوکس فعالیت داشتید چطور به سمت کشت زنی رفتید؟ من همانطور که خودتان هم در جریان هستید در رشته بوکس فعالیت داشتم و تمرین زیادی داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش رکوردار گینس با اسلحه کلاشینکف

چالش رکوردار گینس با اسلحه کلاشینکف