مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-08سياسي

ضرورت تسریع نهایی شدن «سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410»


نشست بررسی پیش نویس سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410 با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه این شورا برگزار شد.

- ضرورت تسریع نهایی شدن سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410 نشست بررسی پیش نویس سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410 با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد اسماعیل مطلق با اشاره به اهمیت تغییر اقلیم و اثرات آن بر سلامت در سال های آتی و ضرورت تسریع نهایی شدن سند تغییر اقلیم و سلامت با در نظر گرفتن نظرات دستگاه ها و نهادهای مختلف تاکید کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با بیان اینکه این پیش نویس در اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور نیز مطرح و مورد تاکید و استقبال روسای دانشگاه ها قرار گرفت، تصریح کرد: جمع بندی نهایی و ارسال این سند به شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، نیازمند ارائه نظرات کارشناسی از دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی است که این کار در حال انجام است.

در این نشست اساتید دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیران مرکز سلامت محیط و کار و مدیر دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی حضور داشتند و مقرر شد پس از دریافت نظرات دانشگاه ها و سایر دستگاه ها، پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع نهایی شدن «سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410»

ضرورت تسریع نهایی شدن «سند تغییر اقلیم و سلامت در افق 1410»