مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-15اقتصادي

ارتقای زیرساخت های ایمنی و امنیتی فرودگاه خارگ


سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی جزیره خارگ گفت: در راستای تسهیل خدمات رسانی زیرساخت های ایمنی و امنیتی فرودگاه این جزیره ارتقاء یافت.

- ایسنا/بوشهر سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی جزیره خارگ گفت: در راستای تسهیل خدمات رسانی زیرساخت های ایمنی و امنیتی فرودگاه این جزیره ارتقاء یافت.

حسین احمدی روز یکشنبه در نشست مسئولان جزیره خارگ گفت: فرودگاه این جزیره یکی از مهمترین و راهبردی ترین فرودگاه کشور به شمار می رود.

وی بدون اشاره به اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح ها افزود: ارتقای خدمات، ایمنی و امنیت فرودگاه این جزیره به صورت مستمر در برنامه های مدون و تدوین شده مدیریت عملیات عمومی قرار دارد، که در این زمینه در سه بخش فوق اقدامات موثری انجام شد.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارگ یادآورشد: با اقدامات موثر انجام شده از سوی این مدیریت، طرح های نصب دروازه های الکترونیکی و ریل برگردان تسمه نقاله دستگاه ایکس ری و تقویت روشنایی اپرون پروازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ با موفقیت به سرانجام رسید.

احمدی گفت: این طرح ها نظر به تاکیدات مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و پیرو مصوبات لازم الاجرای کمیته امنیتی، حفاظتی فرودگاه شهدای جزیره خارگ انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای زیرساخت های ایمنی و امنیتی فرودگاه خارگ

ارتقای زیرساخت های ایمنی و امنیتی فرودگاه خارگ