مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-21سياسي

تخصیص قیر رایگان به برخی دستگاه های اجرایی تأیید شد


هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس برای تخصیص قیر رایگان به برخی دستگاه های اجرایی را مغایر سیاست های کلی ندانست.

- هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس برای تخصیص قیر رایگان به برخی دستگاه های اجرایی را مغایر سیاست های کلی ندانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه هیئت عالی نظارت محمد باقر ذوالقدر توضیحاتی درباره گزارش بررسی های کارشناسی دفتر هیئت نظارت در زمینه بند ک تبصره یک بودجه 1402 ارائه کرد و در ادامه رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران و دلخوش اباتری، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت تصویب این بند، مغایرت نداشتن آن با سیاست های کلی و راهکارهای بهره برداری و نظارت بر کارکردهای این بند توضیحاتی ارائه کردند.

بند ک تبصره یک بودجه 1402 اشعار می دارد: در سال 1402 وزارت نفت مکلف است معادل مبلغ دویست هزار میلیارد ریال نفت خام از محل منابع در اختیار شرکت ملی نفت ایران را در اختیار پالایشگاه ها قرار داده و به میزان آن به صورت ماهانه از ابتدای سال 1402 مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) با پنجاه درصد (50%) قیمت بهابازار (بورس) در اختیار دستگاههای اجرایی موضوع این بند قرار دهد و در حسابهای فیمابین خود و خزانه داری کل کشور اعمال و آن را از محل خوراک تحویلی تسویه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص قیر رایگان به برخی دستگاه های اجرایی تأیید شد

تخصیص قیر رایگان به برخی دستگاه های اجرایی تأیید شد